20 grudnia 2009

{35} USA, Tampa Bay


Miałam nie marudzić..?
Kartka otrzymana w ramach taga "Your hometown" od Moniki, która mieszkała kiedyś w Tampie, a 3,5 roku temu przeprowadziła się do  Północnej Karoliny. Teraz razem z rodziną przyjeżdżają na Florydę tylko na wakacje - kiedy tylko chcą, bo przecież pogoda dopisuje tam zawsze. To jak u nas, w Polsce, prawda? (Powiedziała Orlica, rozmrażając stopy.) Na kartce widzimy zdjęcia Tampa Bay. Tampa Bay leży nad ciepłym wybrzeżem Zatoki Meksykańskiej na Florydzie, w odległości około godziny na zachód od Orlando (gdzie mieszka moja kuzynka, niestety kartka od niej zaginęła, a wysłana została już prawie miesiąc temu...). Jest jednym z największych naturalnych portów na świecie. Tampa Bay tworzą: Clearwater na zachodzie, Tampa na wschodzie oraz kilka mniejszych miasteczek. Zatoka jest piękną niebieską oazą spokojnych wód, idealną na zabawę w ciepłym klimacie tego regionu. Poza nieziemskimi widokami, miejsce to słynie też z kilku drużyn sportowych znanych w świecie: Tampa Bay Buccaneers (futbol amerykański) czy też Tampa Bay Lightning (hokej). Znaczek jak na poprzedniej kartce ze Stanów, przedstawia widoczek z Grand Teton National Park w stanie Wyoming. Podsumowując, mam nadzieję, że trafi mi się kiedyś ładniejsza kartka z Florydy, może dotrze wreszcie ta z Orlando, od Agaty - oby! :)

10 komentarzy:

  1. Teraz mozesz pomarudzic... w zaden sposb nie spodobala mi sie ta kartka...a jak mi sie jakas pocztówka juz nie podoba to ...ech ( powiedziała Cleo. rozmrazajac stopy ha)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale marudzicie, mi się podoba :D Tylko znaczek już oklepany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cleo, ja dostałam gęsiej skórki, wyjmując ją ze skrzynki, poważnie ^^
    Redka, ostatnio dostałam boskie znaczki ze Stanów, sama się zdziwisz za kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sadziłam ,ze to kiedykolwiek powiem, ale kartka jest tragiczna!
    Masz racje Orlica, dostałam niesamowita pocztówke z USA z 6 znaczkami, sa przeboskie, az oniemiałam jak je zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwna trochę ta kartka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiczowata z lekka. Ale cóż... Takie też się trafiają, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby chociaż były same te 4 widoki już by było dużo lepiej. Oprawa... auć. Czyli tym razem mam dyspensę na marudzenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej kiczowatej to tu jeszcze nie miałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie bardzo mi się podoba, choć z reguły amerykańskie mi podpasowują. Jak dla mnie oprawa troszkę tandetna, choć przedstawiane widoki całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze ja dołożę:) Myślę, że miejsce o wiele piękniejsze niż ta kartka pokazuje. A właściwie nie pokazuje.

    OdpowiedzUsuń