6 września 2010

{142} Tajwan, Jaskinia Jio-chu

I znowu długa przerwa... Wybaczcie, nie mam ostatnimi czasy ani głowy, ani serca do postcrossingu. Pewnie blog by umarł na amen, gdyby nie częste kartki od Fernando z Chile, które przypominają mi o PC. Ta kartka jest oficjalna, przywędrowała do mnie z Tajwanu, wysłana przez Fran. Przedstawia piękną jaskinię Jio-chu. Jest to jedno z najbardziej popularnych miejsc dla turystów na wschodzie Tajwanu. Fran pisze, że jaskinia nie jest w górze, czego nie do końca rozumiem, ale to nie zmienia faktu, że zdjęcie i miejsce na nim są przepiękne, uwielbiam takie widoki...

18 komentarzy:

  1. jak na Tajwan, to bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj szkoda tych przerw, bo bloga bardzo lubię i kartki fajnie opisujesz. A ta z Tajwanu szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery zdominowaly pocztowki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko, jak na Tajwan? Ja uwielbiam wszelkie kartki stamtąd.
    Petitku, postaram się o większą regularność, choć kartek już nie dostaję prawie, ale trochę czeka w zapasie :)
    Magdalena, na to wygląda na chwilę obecną... Ale jak już pisałam, u mnie to wszystko jest fazami, miną lakiery, wróci postcrossing itd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, zauważyłam Twoją nieobecność, a szkoda :)
    Ale kartka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery? jakie lakiery? :>

    a kartka przepiękna, żebym i ja takie ładne stamtąd dostawała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasażerko, chodzi o mój drugi blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elle est très belle cette carte, j'adore postcrossing. Bisou

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pocztówki! :)
    Ja dopiero zaczynam się w to bawić, w tej chwili wysłanych mam 11 kartek, mam nadzieję, że dojdą w poniedziałek i gdy tylko ja dostanę coś ciekawego również mam zamiar wstawiać je na bloga! :)

    Zapraszam:

    http://world-laurac.blogspot.com/

    Dodałam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubie takie piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko:)
    Imponujący widok!!
    Masz szczęście, że masz takiego znajomego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka! Ja doiero zaangażowałam się w postcrossing,ciekawe kiedy coś do mnie przyjdzie ;)
    did

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie tu! zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wygląda ten widoczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ♥♥♥♥♥♥♥♥

    zapraszam do mnie- konkurs, można wygrać buty ! :D
    http://modnaaa.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń