26 listopada 2009

{9} Niemcy, Gladenbach + bonus ;)



Coś mam szczęście do Niemców... Oto druga oficjalna kartka, którą otrzymałam, tak jak pierwsza - z Niemiec. Ta jest od Maren, mieszkającej w mieście z kartki. Jak sama pisze, jest tam przewaga wiejskich terenów, więc nie ma za dużo do robienia, a co za tym idzie, Maren nudzi się całe dnie ;) Gladenbach to miasto położone w centralnej części kraju, 100km na północ od Frankfurtu nad Menem. Bardzo możliwe, że przejeżdżałam przez nie w zeszłym roku - spędziliśmy z Kotem jakiś czas we Frankfurcie u mojego wujka, który w ciągu kilku dni najchętniej pokazałby nam całe Niemcy ;) Kartka sama w sobie mi się podoba, choć też nie ma na niej żadnych charakterystycznych elementów (może poza architekturą) czy ciekawych widoków, jednak jest po prostu ładna. Taka pogodna i sielankowa, powiedziałabym. Zaś znaczek - uzupełnienie kwiecistej kolekcji, jaką ostatnio przysłał mi Sebastian ;)

Może tym razem, jako bonus, kilka naszych zdjęć z Frankfurtu, wyjazd wspominamy naprawdę dobrze :)

W tle budynek, zwany Ołówkiem, jeden z pierwszych tak wysokich budynków we Frankfurcie. Pierwsze zdjęcie to Ogród Chiński, miejsce naprawdę boskie i nie do zapomnienia. Istna podróż w czasie i przestrzeni. Drugie to osiedle na Menie - bloki postawione na palach, oczywiście dla bogatszych mieszkańców. Trzecie - bulwar nad Menem, strasznie tam spokojnie... Czwarte - dziwne coś, będące sztuką nowoczesną w samym centrum Frankfurtu ;)

9 komentarzy:

  1. O proszę, jaka ładna fotorelacja :)

    A i kartka też niebrzydka, choć ten napis wszystko psuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miasteczko niczego sobie. W sam raz aby odpocząć na kilka dni. Uwielbiam taki spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka potwierdza moje wyobrażenie o Niemczech :)

    piękne okolice:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam sporo kartek z Niemiec i nie sa takie złe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futbolowa, widziałam już gorsze napisy psujące piękne kartki, mogło być duuużo gorzej ^^
    Petitku, dokładnie, czasem i coś takiego jest potrzebne człowiekowi, żeby się oderwać od 'cywilizacji' ;)
    Agnieszko, fakt, jest tam pięknie, niezależnie czy chodzi o wiejskie tereny czy metropolie, ale nadal uważam, że Niemcy tak naprawdę niewiele mają nam do pokazania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a na fotkach ja ;p a ta pocztówka jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sielski widoki, aż chce się wsiąść na rower i wyruszyć w mają wycieczkę po okolicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pomyślałam o wycieczce rowerowej, jak zobaczyłam te fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ta, musiała się pochwalić sobą :P

    OdpowiedzUsuń