5 marca 2010

{114} Brazylia, Podziemny tunel kolejowy

Kartka z mojego pierwszego RR - dotarła do mnie po czterech miesiącach... Wysłał ją Luciano z Brazylii, przedstawia wjazd do tunelu podziemnego, jakich pełno w Brazylii. Ja niestety nie znalazłam nic ciekawego na ten temat, bo i sam Luciano nie napisał nawet, gdzie to dokładnie się znajduje. Wiem tylko, że tunel nazywa się Litorina - Wujek Google o nim chyba nie słyszał. Myślę, że może Petitek będzie w stanie napisać nam coś więcej o tego typu trasach pociągów w krajach Ameryki Łacińskiej? :)

4 komentarze:

  1. Litorina to jest specjalny pociąg turystyczny- co widać na kartce- piękny:) Wolno sunie po wzgórzach po to aby można było podziwiać przepiękne widoki. Często też wagony są w wersji luksusowej dla bardziej zamożnych.
    Orlico, kartka fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda nie mam pojęcia, czy to Litorina, czy nie, ale kartka całkiem fajna, o znaczkach nie wspominając. ;)
    Orliczko, czemu nigdzie nie bywasz w Sieci? forum np.? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Welcome to my postcards collection,
    http://gulfmanncollection.blogspot.com
    Please let me know your comments,
    Thanks.

    OdpowiedzUsuń